Zdobyliśmy WYRÓŻNIENIE w ogólnopolskim konkursie SBP na najciekawsze wydarzenie dla młodych czytelników organizowane online, Tydzień Bibliotek 2020!

Z przyjemnością informujemy, że zdobyliśmy WYRÓŻNIENIE w ogólnopolskim konkursie SBP na najciekawsze wydarzenie dla młodych czytelników, organizowane online, Tydzień Bibliotek 2020.

Tak, jak niekonwencjonalna była ta edycja Tygodnia Bibliotek 2020, tak nasze zgłoszenie wydarzenia online do konkursu również było nietypowe. Zaproponowaliśmy Wash&Go czyli 2 w 1.

Przy extra wydarzeniach bibliotecznych ruszamy zazwyczaj z extra produkcją  MBP Production czyli nasza biblioteczna firma producencka,  realizuje film będący extra wydarzeniem. Tak też potraktowaliśmy tegoroczną edycję Tygodnia Bibliotek 2020. Wiedzieliśmy, że program realizowany będzie zdalnie, więc zdecydowaliśmy, że powstaną 2 EXTRA filmy.

Jeden, zapowiadający Tydzień Bibliotek 2020:

i drugi, podsumowujący Tydzień Bibliotek 2020:

Załozyliśmy, że film MBP Production otworzy i zakończy tydzień, przy czym razem tworzyć będą spójną całość. Nie ma zapowiedzi bez podsumowania i podsumowania bez zapowiedzi. Z pośród bogatego programu działań online do zgłoszenia wybraliśmy Wash&Go, ponieważ według opinii czytelników i użytkowników te dwie realizacje doskonale oddawały klimat i zamysł tegorocznego hasła ZASMAKUJ W BIBLIOTECE! To oni właśnie zasugerowali, że ten swoisty Wash&Go  ma charakter i tzw. „pazur”. A więc 2 w 1  – inaczej być nie mogło.

Oto opinia zamieszczona w komentarzu jednej z naszych czytelniczek: Nasza chrzanowska Miejska Biblioteka Publiczna zawsze tętni życiem, choć w tym wirusowym okresie trudniej jest realizować podjęte wcześniej projekty. Jednak, jak się okazuje, również obecnie poradziła sobie na medal i na ten czas przygotowane zostały ciekawe i smaczne imprezy. MBP to nasza wizytówka i wzór do naśladowania dla innych tego rodzaju placówek. Pozdrawiam serdecznie.

Efekt przeszedł nasz oczekiwania.  Reakcje na żywo spotkanych czytelników i użytkowników, ich komentarze, sms, maile i wiadomości na Messangerze, zawsze z  dobrym słowem o realizacjach – to było dla nas najcenniejsze.

Serce rośnie… miało być w końcu smakowicie!

Scroll to Top