La primavera llena de colores – relacja z zajęć

Wiosenne kolory w bibliotece

Tej soboty już od progu oddział dla dzieci mienił się feerią barw. Kolorowe balony, niczym wiosenne kwiaty, witały małych odkrywców, a w powietrzu unosił się radosny gwar ich rozmów. Dzieci z ciekawością rozglądały się po sali, gotowe na przygodę z językiem hiszpańskim.

Na początek, niczym hiszpańscy odkrywcy, ruszyliśmy na poszukiwanie wiosennych skarbów. Poznaliśmy magiczne słowa, które budzą do życia przyrodę: el sol (słońce), las flores (kwiaty), el árbol (drzewo), la mariposa (motyl) i wiele innych. Dzieci z entuzjazmem powtarzały nowe słówka, a ich buzie rozjaśniały uśmiechy.

Następnie, niczym mali artyści, połączyliśmy kropki, by odkryć sekrety kolorów. Rojo, azul, amarillo – te magiczne słowa ożyły na papierze, a dzieci z dumą tworzyły własne tęcze. Każda tęcza była wyjątkowa, pełna barw i radości, a dzieci obiecały, że zabiorą je do domu, by utrwalać kolory.

W kolejnej części zajęć, niczym kolorowe motyle, dzieci unosiły się w rytm hiszpańskiej muzyki. „Mariposa, mariposa”, śpiewaliśmy, a dzieci z gracją przelatywały z kwiatka na kwiatek, przysiadając na tych o wskazanym kolorze. Sala zamieniła się w barwną łąkę, pełną tańczących motyli i śmiechu.

Na koniec, niczym prawdziwi artyści, ozdobiliśmy nasze ręce kolorowymi, brokatowymi tatuażami. Każdy tatuaż był wyjątkowy, mieniący się kolorami wiosny. A na pożegnanie, każde dziecko zabrało ze sobą balon, by magia „la primavera llena de colores” trwała w ich domach.

Zajęcia były pełne radości, śmiechu i nauki. Dzieci nie tylko poznały nowe słowa i kolory, ale także doświadczyły magii hiszpańskiej wiosny.

Scroll to Top