Pociąg do promocji

Pociąg do promocji – zapraszamy młodzież która chciałaby włączyć się w promocję projektu „Pociąg do tradycji”. Chętni wezmą udział w warsztatach dziennikarskich podczas których zdobędą wiedzę o działaniu mediów społecznościowych, oraz zdobędą umiejętności pisania krótkich testów, wyszukiwania informacji, promocji wydarzeń i przygotowywania relacji w mediach społecznościowych.

Wykłady eksperckie poprowadzą:

Katarzyna Kułakowska (Kobylarczyk). Reportażystka, dziennikarka. O Nowej Hucie, z której pochodzi, napisała zbiór reportaży Baśnie z bloku cudów. Publikowała w „Gazecie Wyborczej”, „Tygodniku Powszechnym”, „Polityce” i „National Geographic Traveler”. Laureatka dziennikarskiej Nagrody Zielonej Gruszki i nagrody „Za różnorodnością. Przeciw dyskryminacji”. Autorka bloga septimo-piso.blogspot.com. Wykład z warsztatem dot. pisania postów, krótkich reportaży, notatek oraz artykułów dziennikarskich. Termin: 16 listopada 2018 , godz. 11.30

Małgorzata Drobny. Absolwentka kierunku Informacja naukowa i bibliotekoznawstwo o specjalizacji broker informacji na Uniwersytecie Jagiellońskim. W trakcie studiów związana z niemiecką agencją monitorującą media m.in. dla branży motoryzacyjnej, chemicznej, biotechnologicznej i lotniczej. Warsztat pracy i umiejętności infobrokerskie rozwija w firmie Infobrokerska.pl. Dryg do marketingu realizuje w agencji marketingowej Pink Mint. Trener OSINT i kompetencji cyfrowych. Od 10 lat prowadzi szkolenia dla biznesu i administracji publicznej z zakresu pozyskiwania informacji. Wykład połączony z warsztatem dot. umiejętności wyszukiwania i selekcjonowania informacji, strategie wyszukiwania, wiarygodności źródeł, social media jako źródło informacji, korzystanie z baz danych, „ukryty Internet” – deep web. Termin: 30 listopada 2018 godz. 11.30

Maria Jakóbczyk-Rams. Kulturoznawca w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Krakowie. Zajmuje się szeroko pojętą tematyką reklamy i promocji w Internecie, bada i analizuje niestandardowe działania reklamowe oraz  interesuje się zagadnieniami związanymi z nowymi technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki, wizerunku, promocji instytucji. Wykład połączony z warsztatem: Siedem filarów mediaspołeczności, czyli najgorętsze trendy w Sieci do promocji przedsięwzięcia. Termin: 17 grudnia 2018 godz. 11.30